onsdag 15 september 2010

Zumba ”Spice up your Body”

Det här med träning går ju såklart upp och ner men jag försöker i alla fall gå på Friskis två gånger i veckan. Och jag kommer i mina jeans igen! hurra! (diet + träning = resultat!). Men för att utöka träningen lite vill jag träna mer Zumba som är så kul, men Friskis har ju inte Zumba på de ställen och tider jag vill.Vi har möblerat om gästrummet hemma nu med TV och DVD (och spegel snart) så det finns gott om plats att träna dans hemma, så nu har jag beställt Zumba ”Spice up your Body” kit! Kitet innehåller 3 DVD skivor:
Zumba Power (47 min) – en kaloriförbrännande explosion! Den här dvd:n kombinerar de bästa rörelserna och rytmerna för en maximal kaloriförbränning. Träna och njut samtidigt! Inkluderar även bonusen Zumba Kids, en speciell dansrutin anpassad för att dina barn ska kunna vara med och dansa!

Zumba Advanced (39 min) – ett fullständigt träningsprogram för hela kroppen i högt tempo med den bästa musiken och bästa danserna, inklusive salsa, merengue och till och med flamenco.

Zumba Abs, Buns and Thighs (32 min) – en lustfylld och rolig workout med utvalda, effektiva övningar för att träna typiska problemområden som mage, stjärt och lår. Den bästa Zumba-träningen någonsin!

Leverans om 4-7 dagar och det ska bli superkul att testa!

Inga kommentarer: