söndag 26 september 2010

Helgnöjen!

Jag har haft en riktigt bra helg! I fredags kom min kompis Jesper från Stockholm hit och stannade hos oss en natt. Vi käkade på Moon Thai Kitchen och vilken måltid! Det var länge sen jag åt så god thaimat! Dessutom var det trevlig personal och underbar inredning. Jag åt Moons Hotpan (tillagas & serveras i rykande het gjutjärnspanna på traditionellt sätt) - Rödvinsfräst biff med färsk peppar, chilli, vitlök, primörer och kapraobasilika, den jag kan verkligen rekommendera.
Här är lite av den mysiga inredningen.

Martin och Jesper

På lördagen så hade vi lite förfest för att sedan gå på Haket som hade Beatleskväll. Det betyder bara Beatlesmusik! Såklart var jag i himlen. De hade temadrinkar och jag beställde en Yellow Submarine. Den var tyvärr inte så god, men jag fick en Beatles pin som drinkpinne, alltid något!


De visade Beatlesfilmer på storbilds-TV också vilket gjorde lite extra stämning. Här är Tatjana i förgrunden.

Vi följde med Tatjana och Predrag till Oceanen där 4ARK (en arkitekttidning) hade releasefest. Det var som ett äkta skoldiscotek med discokulor, discolampor och rökmaskin!


Fina Martin!

Jag

Muskot tog tidigare över musikvalet på kvällen ;)

Inga kommentarer: