fredag 17 september 2010

Nyheter från HM!

Min vän Veronica bloggade om HM nyheter igår och jag fick inspiration till att kolla in deras plagg också. Jag hittade helt andra favoriter.

Den klart snyggaste var en jättefin röd klänning, men jag tvivlar på att modellen passar mig :(

Sen hittade jag en snygg, grå tunika med lång ärm som skulle bli perfekt att ha i höst/vinter. Man kan ju spica upp den lite med en färgad scarf. Den finns i svart också ;)
Ännu ett grått platt. En jättemysig kofta att värma sig i och det behöver man ju.
Och ett snyggt, lila nattlinne som matchar den lila färgen i sovrummet, det ni! Då kan man smälta in i inredningen.
Sen måste man ju ha lite accessoarer också och denna gråa stickade basker skulle vara perfekt!
Sist, men inte minst så behöver man ju fingervantar tills i vinter. Och dessa var ju ursnygga i svart och vitt!

Eller de här som ser ut som små kattassar nästan ! :) vill ha!

Jag får nog ta en tripp till HM på lunchen och se om de har något av dessa inne :).


Inga kommentarer: