onsdag 1 september 2010

Smyckesträd

Jag har letat efter ett snyggt smyckesträd (smyckesställning) hur länge som helst. Och idag hittade jag det jag absolut vill ha på nätet. MEN.. det går bara att beställa inom USA :(. Vilken besvikelse! Jag har inte hittat det någonannanstans. Här är det. Så snyggt och så perfekt! Det kostade visseligen ca 500 kr inkl frakt, men det hade det varit värt.

Saken är den att jag vill ha ett träd/ställ med smala grenar så jag främst kan hänga mina örhängen och berlocker på. Inte så mycket armand och halsband, och det är jättesvårt att hitta smala. Det finns tonvis med såna fina i affärerna, men de är aldrig till salu. Indiska har några stycken, men de är fula.

Mitt reservalternativ är denna för 295 kr på Mamut, här får man plats med rätt många också eftersom den är i två nivåer.

Ska jag ta denna istället? Om ni har fler tips på snygga smyckesträd så tas de gärna emot :)

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Vart kan jag hitta detta fina silverträd med svart fot? SÅg att det stod från USa, men har du någon länk till hemsida, har letat smycketräd länge, och jag är helt förälskad i detta!
Mvh
Nathalie

Linn sa...

Från vilken hemsida kan man beställa det? :D