måndag 13 september 2010

Tatueringar

Jag har länge velat göra en ny tatuering, en större på armen, men än så länge har jag inte klart motivet ännu. Jag satt och googlade på Beatlestatueringar (som är en stark kandidat) och hittade en hel del imponerande sådana.

Helt klart den snyggaste var de tecknade Beatlarna från Yellow Submarine. Jag önskar jag hade kommit på den idén också.




















En annan riktigt snygg är dessa siluetter


Man kan ju slänga upp en sån här blaffa också, men inte så snygg tycker jag.

Här är också en variant.

Siluetterna från Help albumet har jag haft i åtanke men de var väldigt populära, så det går bort.

Bara en logo, inte så kul och lite för stor.

Snygga omslaget från Revolver täcker här en hel arm, det skulle kunna vara riktigt snyggt.

Mina tankar går lite åt det här...

eller fyra siluettansikten på rad från A Hard Days Night albumet.


Några åsikter?

1 kommentar:

Anna sa...

Hej, hittade din blogg när jag letade efter inredningsbloggar. Såg nu att du också gillar The Beatles så jag kommer nog följa din blogg :) Blev det någon tatuering? Siluetter är ju jättesnyggt, skulle vara kul att se bilder om du tatuerade dig. Själv skulle jag aldrig våga!