lördag 13 mars 2010

Melodifestivalfinal!!!!!

Ikväll kl 20.00 i SVT1 är det dags, finalen i melodifestivalen. Jag tycker faktiskt att de 10 bidragen tillsammans utgör ett rätt så bra startfält med mycket variation på låtarna. Men jag hejar på Anna Bergendahl som fick mig att rysa av sig fantastiska röst i en BALLAD (som jag inte ens normalt gillar). Det var något helt annat att se henne live än bara lyssna på låten innan för jag var faktiskt lite skeptiskt mot den tidigare. Men efter att ha sett söta lilla Anna på scenen med sin otroliga känsla sjunga i en fantastiskt söt klänning och snygga skor (!) avgjorde helt klart mitt förstahandsval i den här melodifestivalen. Och hon är bara 17 år!!

Jag hoppas att hon kommer att lyckas vinna detta, med eller utan Converse.. ;)


Inga kommentarer: