måndag 8 mars 2010

Klänningar

Jag satt och surfade på klänningar och OJ vad mycket fina exemplar det finns. Jag skulle vilja ha allihop! Här är mina favoriter...


Saphire hitched dress €175.00. Den här gröna tror jag blir perfekt till bröllopet då jag ska vara brudtärna!


BLACK CHERRY PIN-UP ROCKABILLY PROM SWING DRESS 8-16 £34.99


En gammal vintage dress 60-tal från eBay en gång i tiden..

Scattered Leaf and Casual Dress €50.00 från Oasis


Rachel Red Retro Rockabilly Dress, Red Retro Style Dresses.


Oriental tailored shift €81.00 från Oasis. En klar favorit! :)


Okänd variant men så snygg!

jinny dress €160.00 från Coast


Fever Vienna dress 999 SEK


Fever - Escala dress 1 099 SEK


Cheryl spot dress €195.00 från Coast


FIRE LOS ANGELES Chiffon Baby Doll Dress 15 dollar på rea


black and white babydoll floral print dress $22.80 at Forever21

1 kommentar:

veronica sa...

sv: Tack så mycket =)
Jättefina klänningar! Gillade verkligen 1, 2 och 13