torsdag 30 december 2010

Årskrönikor 2009/2010

Jag har insett att jag inte alls publicerade min årskrönika/årsförväntningar förra året på bloggen. Men jag skrev ner dem och hittade dem..

2009

-Att jag ska gå ner de där 10 kilona en gång för alltid (jag låter denna stå kvar): Nej, det lyckades jag ju INTE med, snarare tvärtom


-Att jag ska komma igång med träningen ordentligt. Nej det gjorde jag ju inte heller

-Att jag kommer iväg på en jätteskön solsemester i sommar. JA, jag åkte till Kreta en vecka med Martin, Julia och Alex och solade och badade, det var fantastiskt trevligt :)

-Att jag blir kär. JAAAAAA det bästa med detta året helt klart! <3 u Martin!

-Att jag lär känna ännu fler underbara människor Det kan jag nog inte säga att jag gjort riktigt, men jag har kvar alla mina underbara vänner!

-Jag köpte lägenhet och blev sambo!!! (mest ett konstanterande) Wow, det var impressive minst sagt :)

2010

Och så här var mina förväntningar för 2010 och hur bra de stämde:

-Att jag ska gå ner de där 10 kilona en gång för alltid - den STÄNDIGA önskan som såklart inte fallit in, jag har snarare gått upp kilon detta år :(. Denna får stå kvar...

 
-Att jag ska komma igång med träningen ordentligt (igen) - Jag har faktiskt varit rätt duktig med träningen efter sommaren. Jag har bytt gym vilket resulterat i en mycket större lust att träna och det ligger närmre mitt hem vilket också får mig dit oftare. 2-3 ggr/vecka har jag kört (förutom vid sjukdomstillfällen) och 2011 kommer bli ett grymt träningsår! Där hoppas jag att jag kan få kilorna att rasa på köpet.

-Att det blir tillökning i hemmet, en kisse kanske? - JAAA! I april fick vi vår underbart, söta och fina Muskotkatt! Jag är så lycklig!

-Rockfestival Sonisphere i Stockholm i augusti - Yes, denna åkte vi på och det var ju rätt kul, men vädret var så jävla dåligt! Det blev dessutom en dag på Way out West, vilket resulterade i att jag såg Iggy Pop och Imperial State Electric 2 gånger!!

-Hoppas på en trevlig semesterresa även i år, Jag vill gärna åka till Berlin. - Det blev 3 resor!!! till Glasgow med Cissi och Elias, till Berlin på Martins födelsedag och Trapani på Sicilien med Martin :). Underbart!

-Jag ska vara tärna på ett bröllop - Detta lyckades jag med också. Den 5 juni var jag tärna på Kicki och Mickes bröllop uppe i Stockholm.

2011

Så hur kommer 2011 att bli? Så här tror och hoppas jag:

- Att jag går ner i vikt (som sagt, denna får stå kvar...)
- Att jag ska leva ett mycket sundare liv än tidigare med bra kost och motion!!
- Att jag kommer iväg på minst en rolig resa, helst 2-3 stycken :)
- Att jag får en lång och jättebra semester
- 1 juli blir det IRON MAIDEN på Ullevi (jag har redan biljetter)
- Sen önskar jag mig en grej till...

Inga kommentarer: