torsdag 16 juni 2005

De goda egenskaperna en man gärna kan...

Fre 20 okt 00 13:27
Humor (bland det viktigaste som finns) gärna lite skadeglad humor i lätt vikt.
Älska att mysa ner i soffan och se på filmer filmer filmer
Dricka kaffe
Inte röka (för då kommer jag börja igen…. Ehhe)
Lagomt sportig (och inte döööööö om han missar en match på TV)
Kunna laga bra mat (åh mat leder till flickors hjärtan också!)
Ha fina och lite coola, roliga kläder (försöka komma ifrån sånt där ”fint” tjafs)
Ha polisonger (de är himmelska!)
Gilla gammal svensk 40-70 tals musik! (ja för det är faktiskt bra!)
Öppen för många olika musikstilar (och inte gräva ner sig i bara hårdrock)
Gilla att dansa (alla sorter, för jag älskar att dansa och måste ha nån att dansa med)
Vara musikalisk och kunna sjunga (det är faktiskt himla charmigt)
Generös
Romantisk (såklart)
Han får INTE snusa (det är det äckligaste som finns!)
Tycka om katter (jag ska ha två stycken)
Överraskar (ja det gör killar på tok för lite)
Vara snäll (det måste de vara)
Prata mycket (jag älskar att prata mycket och länge)
Gilla att fika (faktiskt alla män har inte tålamod till att fika)
Påhittig och livlig/fantasifull (så det blir skoj och kul hela tiden)
Gilla att resa och softa (jag gillar att resa, kommer resa MYCKET)
Älska sex (för annars kan jag bli för ”på”) hehe
Gillar att skriva (ja skriftens gåva är faktiskt vackert)
Gilla att spela biljard (och helst inte ALLTID vinna över mig)
Säga gulliga saker (ja ialla fall GANSKA ofta, blir han för tyst blir jag för nojjig)
Social (ja det är roligt att kunna visa upp honom för alla och vara stolt för han är så HIMLA trevlig… mmmm….)
Gilla parmiddagar (hahahhaha)
Gärna ha söt dialekt (jag faller för dialekter, dock inte skånska)
Konstnärlig (skadar ju aldrig)
Gilla naturen (så han kan dra med mig ut från soffan)
Vara morgonpigg (inga latmaskar som kan sova bort en hel dag, det är så onödigt)
Hålla om en när man ska sova (jag somnar så himla lätt och tryggt då)
Tycka vinylskivor är cooooolt (jag diggar de hela dagarna)
Dricka rödvin (ja det känns så sofistikerat)
Inte vara flirtig med andra flickor (han ska älska mig mest i hela världen)
Ha en viss kärlek för 60-70 tal (sköööönt)
Värna om djur och miljö (ja töntigt kanske men superviktigt faktiskt..speciellt djuren)
Politik…. Hmmm….det ska man inte diskutera, men om jag värnar om djur och natur så kanske man kan gissa vad jag helst föredrar… hehe
Drogfri (ja faktiskt)
Gilla att hångla offentligt… hehe (plågsamt va?)

Ja sen var det väl inte så mycket mer ;)

Inga kommentarer: