onsdag 6 oktober 2010

En ny nivå av träning

Nu så, nu har jag signat upp mig 12 månader på Nordic Club i Majorna för träning! För 399 kr i månaden får jag tillgång till gym, gruppträning (Zumba, Body Pump, Body Jam, afro) cross trainer, löpband, roddmaskin m.m (med TV!), yoga, meditationsrum, bastu, grönt te och café - bara 5 minuter från mitt hem! Kan det bli bättre va? ;) Jag fick dessutom med mig Martin vilket är pricken över i:et. Jag tror att det här kommer att få mig att träna mer och oftare och tycka det är roligare än på Friskis som ibland har känts som en plåga.

Redan ikväll blir det premiär och jag ska testa BODYVIVE® där man tränar kondition, funktionell styrka, balans och rörlighet, allsidig träning med mycket rörelseglädje och musik från -70,-80 och -90-talet. Till vår hjälp har vi en Vive boll och en Vive tub!? Recension kommer senare.

Wish me luck with my new life :)

1 kommentar:

veronica sa...

Hoppas det går bra!