onsdag 27 oktober 2010

brev...

Hej,

Jag har varit inne på en sida och kollat om det fungerar att strejka mot vandalism därifrån. Om det inte skulle gå, kan vi ses där om 10 min? jag skulle behöva trasa ner mig lite med en handkräm först, annars kommer jag inte att kunna handla mat ikväll. Men det är ju ingens problem förutom ditt. Jag antar att vi kommer att ta i beaktning de professionella damer som kan trampa in under tiden. Men det är bara att tysta dem. Innan jag får ett sms om att dra till kliniken kan du ju kolla om vädret är tillräckligt hett för att få gå på taket? Det är en viktig fråga att ta hand om eftersom jag aldrig har visat mitt intresse för fågelskådning. Jag förstår om du inte vill ta en katt med i väskan, men om du ångrar dig, ta då en blick bakåt och tänk igen.

Vi ses på Mallorca i onsdagens brus!

Inga kommentarer: