söndag 29 januari 2006

VECKAN som gått, legat eller sprungit, jag vet inte???

Veckans nya grej:
Min nya dator, äntligen en ny bebis som kan installeras, moduleras, involveras och kalkyleras.

Veckans felsatsning:
Jag överskattade min lediga tid och insåg att tiden inte gick ihop.

Veckans maträtt:
Ricotta- och basilika-tortellinisallad med Prosciutto, avocado, ruccola och saltade, rostade solroskärnor…mmmmm (min egen komponering)

Veckans goda gärning:
Jag gav pengar till en hemlös

Veckans Mantra:
Andas in 1-2-3, paus 1-2-3, andas ut 1-2-3, paus 1-2-3 osv.

Veckans bästa sägning:
”Jag har börjat röka skitlite” (Hanna i rökdebatten)

Veckans idiot:
Po Tiholm som sågar Dungens långa psykadeliska Pink Floyd solon i DN 29/1

Veckans ekonomi:
Extra mycket A-kassepengar!!

Veckans jobbförfrågan:
Extrajobb på Hugin

Veckans Farväl:
Farvääääääääääääl alla julpynt (bättre sent än aldrig)

Veckans Ny bok:
Fri från oro, ångest och fobier

Veckans ”Nu gäller det”:
Träna! Jag har börjat TRÄNA! Yippey-yay. Och gått in i FAS 1…

Veckans konsert!
Dungen på Nalen 27/1

Veckans kultur:
Johannes Nielsens konstvernissage på ”ART”

Veckans besök:
Johannes Nielsen

Veckans irritation:
Försenade, inställda, fulla pendeltåg

1 kommentar:

Tom Jerry Boman sa...

Jag önskar dig alla välgång med fas1!