tisdag 16 december 2008

Person with the best profile picture

Jag satt och kollade mina facebookröster precis och det är ett ganska så spännande resultat:

Person with the best profile picture
- TACK! Riktigt kul faktiskt :)
#2 most fashionable
- Jag antar att folk gillar mina second hand dresses.. eller kanske inte..
#2 best room-mate
- Det känns ju bra inför ett framtida samboliv (ja jag har ju erfarenhet från ett antal kollektiv och samboenden ifs)
#2 best mother (potential)
- Det här förstår jag ju INTE! Jag är inte ens barnkär. Undra hur folk har fått för sig det????
#2 most creative
- Åh, jag önskar jag VORE mer kreativ. Det kanske ser ut så på ytan, då låter vi det vara så ;)
#2 most loyal
- Skönt att veta.. :)
#2 person with the best sense of humor
- Hmmm.. om den humorn är sarkastisk och innebär att inte skratta så mycket kan jag vara med på den
#3 most outgoing
- ja, det var inte så chockerande faktiskt.
#3 most popular
- varför är det inte någon som ringer mig då???
#4 prettiest
- sweet ;)

Inga kommentarer: