torsdag 25 december 2008

2008

Hur stämde egentligen mina förhoppningar in med vad jag önskade förra året? Jag tycker faktiskt att jag lyckades rätt så bra!

-Att jag ska ta körkort! YES jag klarade det!!!!!!
-Att jag ska gå ner de där 10 kilorna en gång för alltid – NO, början av året gick bra med 3-4 kilos viktminskning men sen kom semestern och då var det kört :/
-Att jag ska komma igång med träningen ordentligt – Som sagt, början på året så tränade jag 3 ggr per vecka, inte illa!
-Att jag och tjejerna ska åka till Dublin – YES, vi var i Dublin i slutet på Januari och drack så mycket GODA Guinness. Det var en jättebra resa!
-Att jag, bror och mor ska åka till Rom – YES, det gjorde vi också I slutet på April och den blev väldigt lyckad.
-Att sommaren blir varm och skön – Tja, en sisådär 2 veckor var det fint väder och då satt jag i en bil och körde i stort sett.
-Att jag blir kär – det blev jag också, rejält! (men också hjärtekrossad)
-Att jag lär känna ännu fler underbara människor – Martin
-Att jag kommer iväg på en spännande resa i höst – Höstresan var väl en tur till Glasgow
-Att jag får ett nytt roligt jobb – YES! Det fick jag ju! På Lbi!
-Att jag kanske ska plugga musikterapi - NEJ, det gjorde jag aldrig, men jag gråter inte för det.


Utvärdering av år 2008, detta var året det hände saker för alla i en rasande fart:

-Jag fyllde 31 år
-Jag fick nytt jobb på Lbi
-Jag reste mycket, jag var i Glasgow 5 ggr, Dublin 1 gång och Rom 1 gång
-Jag tog körkort!
-Jag blev kär och samtidigt riktigt hjärtekrossad
-Jag var på två bröllop (i Blyberg och Falkenberg)
-Jag var i Köpenhamn på en jättekul julfest
- 11 stycken blev av med sina jobb
- 4 st fick nya jobb
- 2 st fick nytt boende (förstahand och bostadsrätt)
- 2 st skaffade sig en kille
- 3 st blev sambos
- 1 förlovade sig
- 2 st gifte sig
- 1 blev gravid
- 4 st blev pappor

Vad kommer hända 2009? (förhoppningsvis)

-Att jag ska gå ner de där 10 kilona en gång för alltid (jag låter denna stå kvar)
-Att jag ska komma igång med träningen ordentligt (igen)
-Att jag kommer iväg på en jätteskön solsemester i sommar
-Att jag blir kär
-Att jag lär känna ännu fler underbara människor

Listan för 2009 är inte lika lång som från föregående år så den borde jag klara av tycker jag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

2008 vännen blev ganska bra ju, men om man är sådär löjligt positiv som jag kan tyckas vara ibland... 2009 IS THE YEAR! :)

Anonym sa...

Hur blir det med 2010 då? Eller summeringen av 2009 för den delen? Vi väntar på fortsättningen här! :-)