lördag 18 november 2006

Jag fick en utskällning...av Ingvar Oldsberg!

Ja, på väg från jobbet till puben Skål med min arbetskollega Mattias blev vi båda stoppade på gatan av en lagom berusad Ingvar Oldsberg. Han skällde ut mig för att jag inte ledde min cykel över ett övergångsställe utan rätt över gatan. Men han var dock trevlig och tog i hand och berättade att han varit på premiären av Bergakungen, den nya biografen i Göteborg. Dock var det mycket hysteri och en riktig kass tillställning enligt Ingvar, och de fick enbart Italiensk sallad, vilket gjorde att han och hans amerikanska sambo gick och åt på restaurant istället. Han var noga med att jag låste min cykel och frågade vart jag bodde någonstans. Vi tänkte bjuda med honom på en Guiness på Skål, men han skulle åt andra hållet. Han tyckte det var för fullt där inne, haha. Mycket trevlig Ingvar. Jag såg honom djupt i ögonen då han sa att jag skulle ringa honom imorgon, haha. Nu sover jag gott efter stans 2 bästa Guiness. Godnatt

3 kommentarer:

Tom Jerry Boman sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! INGVAR ALLTSÅ!!!!

Anonym sa...

Och du har ännu inte ringt Expressen med din historia? Eller smygfotat honom med mobilen under händelsen?? Här finns pengar att tjäna Hanna...

Johan sa...

Haha, vilken fantastisk liten historia.