onsdag 13 april 2005

Min "det bästa som finns lista"

Någon sa att jag gillar att göra listor
(något säger mig också att denna lista kommer innehålla mycket mat) ;O)

Beatles
Göteborg
schäferhundar
varmkorv
bli omkramad när man ligger och ser på tv
badankor och levande ljus
stjärnor
60-tal
min röda plyschsoffa
majskolv
rödvin
ljusstakar
sex
grilla
snobben
sms-flirtar
discokulor
hösten
långa telefonsamtal
göra websidor i flash
storbritannien
spela gitarr
kylskåpspoesi när man är full
min skivsamling
bra minnen
skilda världar
johanna
violkyssar
mods triologin
systemkamera
70-tals färger
göra egen film
marinera
en röd bubbla cab
mamma
fräcka solglasögon
flow
salsa
jordgubbsmjölk
ostbågar
BK
guldspeglar
stringhyllor
I love you trosor
marackas
snurrfotöljer
tv
60-tals tapeter
fiskbensparkett
webkamera
min dator
basilika
göra listor
medelhavet
hitta på nya sjuka texter till existerande låtar
att få riktig post
folk med bra smak
anteckningsblock utan linjer
gamla schlagers
Kents nya skiva
The Wag i London
min spåkula
vinyl
saltlakrits
draperier
kreativa människor
min storebror
jeanskjol
flipflop tofflor
orgasmer
moln figurer
snygga askkoppar
roskilde festival
icq
kylskåpsmagneter
grön ögonskugga
rökelse
bb (balkong-badkar)
trevliga telefonförsäljare.. (lite internt)

Nåväl säl.. det var allt.

Inga kommentarer: