onsdag 4 maj 2011

Bye London, Hello Camper! :)

Mina nybeställda Fly London skor från brandos.se fick flyga tillbaka till London, de var verkligen inte så bekväma som de såg ut på bilden. Däremot var jag inne på Scoop på lunchen idag och provade ett par Camperskor som jag haft ögonen på innan och som nu fanns i brunt. Jag vill ju ha precis ett par bruna skor till min nya klänning och dessa var helt PERFEKTA! De var otroligt sköna och snygga på och det känns som att jag skulle kunna gå med dem i flera timmar utan att få ont i fötterna. De har bara en liten lutning, men ändå platå så man kommer upp lite. I LOVE THEM! Skit samma om de kostade 1 349 kr, jag slog till direkt! Nu får det bli sommar på en gång! :)

Här är snyggingarna Camper Damas.
OM jag fullkomligt älskar de i sommar så finns ett par ascoola i rött och ett par svarta på brandos.se att beställa :)

Inga kommentarer: